Sunday, May 15, 2011

Chapter 1 – In My Time of Dying – Part 3

Angel is our next-door neighbor, a good friend of the family and my secret love. He moved to this town, with his older brother, when he was just 5 years old. We don’t know much about his past and we don’t even know where he’s from, where is his hometown. He never said a word about it and neither did his brother Wyatt.
When he was younger he was always alone, closed at home whenever he could. My brother didn’t like to see him alone and he wanted to be friends with him, so one day he decided to go to his house to introduce himself to him. Later in the same day they were already the best friends ever. Just as good friends as they are today.
I only met Angel when my brother invited him to come to our house to play. We started to hang out together a lot, and now we are inseparable. We are together all the time since that day. He is just some months older than me and my brother and we are all three from the same class. Since long ago, Angel and Alec are always trying to protect me from everything. It’s just like as if I have a second older brother.

O Angel é o nosso vizinho, um bom amigo da família e o meu amor secreto. Ele mudou-se para a nossa cidade, com o seu irmão mais velho, quando tinha apenas 5 anos de idade. Nós não sabemos muito sobre o seu passado e nem sabemos de onde eles são, onde é a sua cidade natal. Ele nunca disse uma palavra sobre isso e muito menos o seu irmão Wyatt.
Quando ele era mais novo ele estava sempre sozinho, trancado em casa sempre que conseguia. O meu irmão não gostava de o ver em casa sozinho e queria ser amigo dele, então um dia ele decidiu ir à sua casa para se apresentar. Mais tarde no mesmo dia já eram os melhores amigos de sempre. Tão bons amigos como são hoje.
Eu só conheci o Angel quando o meu irmão o convidou para vir a nossa casa brincar. Começamos a passar muito tempo juntos desde esse dia. Ele é apenas alguns meses mais velho que eu e o meu irmão e estamos os três na mesma turma. Desde sempre, o Angel e o Alec estão sempre a proteger-me de tudo e de todos. É como se eu tivesse um segundo irmão mais velho.

Note:
If you find any error on this blog please warn me about it on my chatango account Sam753 or leave a comment (this kind of comments won’t be published). Thanks for your help on making this blog a better one. ;) Se encontrares algum erro neste blog avisa-me através da minha conta no chatango Sam753 ou deixa um comentário (este tipo de comentários não serão publicados). Obrigada pela vossa ajuda para melhorar este blog. ;)

*Read Chapter 1 – Part 2
*Read Chapter 1 – Part 4

4 comments:

  1. Como de costume, awesome work ;) muito bem sammy continua assim kawaii vais longe :D

    ReplyDelete
  2. *-* legal sam quero mais :S tem quantos capitulos?

    ReplyDelete
  3. Sempre melhorando, mais na proxima espero um capítulo completo u.u

    ReplyDelete
  4. muito bom Sammy, parece até um filme escrito
    i como disse o rj, continua assim :P
    ""RAFFS"

    ReplyDelete